10 Kasım 2013 Pazar

Elca Kozmetik Alışverişi Kasım 2013 ; Cosmetic Company Outlet Shopping


Elca' ya bir süredir pek yeni ürün gelmiyordu. Özellikle de MAC Cosmetics'ten... Dolayısıyla geçenlerde mağazadan mail sistemine kayıtlı olanlara atılan mail üzerine heralde pek çok kişi Elca' ya uğramıştır. Ben de dün gittim, yani mail atıldıktan sonraki güne tekabül ediyor.

Açıkcası pek fazla ürün gelmemişti. Bunu da anlamak zor değil, artık MAC' in koleksiyonlarındaki hemen hemen her ürün gelir gelmez tükeniyor.

There is a Cosmetic Company Outlet Store (CCO) in Turkey, called Elca. You can find some discounted MAC, Bobbi Brown, Clinique, Estee Lauder, Jo Malone, Aveda, Darphin products.

They send mail to the registered customers when new products came to the store. I got my mail and went there to check the new stuff out.


Marilyn Monroe koleksiyonunun ve 1-2 koleksiyonun daha ojeleri gelmişti. Baking Beauties koleksiyonunda çıkan Pearlmatte pudraların 2 rengi de vardı. Daha çok Archie's Girls koleksiyonun dan ürün vardı; morlu far paleti, ojeler, parlatıcılar, makyaj çantaları bir de Temperature Rising koleksiyonunun 2 tane simli ojesi, dudak parlatıcısı, benim de aldığım bu allık (tek renkti) ve kalın göz kalemlerinden vardı. Başka bişey de kaldıysa hatırlamıyorum.

There was some products from Marilyn Monroe, Archie's Girls, Temperature Rising and Baking Beauties Collecitons.


Açıkcası bu pudrayı almak hiç aklımda yoktu. Baking Beauties Koleksiyonu ilk çıktığında da bana böyle bi nası desem çekici gelmemişti :) Bi de bunlar 80 TL' ye satılıyordu, Elca' da 25 TL olunca bi alıvermişim :)

I wasn't planing to buy this powder which launched in Baking Beauties Collection but it was only 25 TL (25 Turkish Lira ~ 13$ ) so i bought it.


Pearlmatte Face Powder koleksiyonda 2 renk olarak çıkmıştı. Bunun bir de pembeli rengi vardı ama orda testerdan baktığımda bunu daha çok beğendim. Adı ; In For A Treat.

Pearlmatte Face Powders launched in 2 colors; This is called 'In For A Threat' and there was also the other pinkish one but i liked this one better.


Öncelikle bu pudra tarifi biraz zor çünkü ben de tam anlamadım bu pudrayı :) Fotoğrafta biraz soluk çıkmakla beraber, ortasında mat yapıda mercan rengi çiçekler ve yeşil yapraklar var bunlar turuncu-sarı bir yuvarlağın ortasında ve en uçlarda neredeyse metalik bir beyaz kısım var. Bunun testerı yoktu ben kendiminkini şöyle bi karıştırıp sürdüğümde elimde soğuk tonlu çok çok açık bir şampanya rengi oldu. 

MAC Lightscaped 'den daha soğuk tonlu ve daha metalikti. Ben bu çiçekler ve yapraklar silinir alttı tamamen beyaza yakın olan ışıltılı kısım sanıyordum ki eve gelince Temptalia ' dan okudum ve tam tersi o metalik beyaz kısım sprey olduğu için gidiyormuş ama çiçekler kalıyormuş sonuna kadar.

It is a pale champagne shimmer with matte coral flowers and mint toned leaves in the middle. It has a cooler tone than MAC Lightscaped.

I first thought the flowers and leaves will be gone but they don't. So it will be interesting to use this powder.


MAC Temparature Rising Koleksiyonunda çıkan bir allık Hot Nights. Aslına bakarsanız çok fazla allığım var ama bu tonda hiç yok, elime sürünce rengini beğendim 25 TL de olunca tadından yenmedi :)

Hot Nights Blush launced with MAC' s Temparature Rising Collection. I have so many blushes but i don't have this color and it was also discounted ( ~ 13$ ) so i bought it.






Rengi tarif edecek olursam koyu bir çilek pembesi ayrıca frost yapıda olduğu için ışıltılı. Hafif bir mor ton da barındırıyor içinde. Oldukça hoşuma gitti, koleksiyon çıktığında nasıl bunu farketmemişim dedim. Bende buna benzer renk allık olmadığı için bunu alırken hiç tereddüt etmedim. 

It is a dark strawberry pink with a little purple tone. It is a 'frost' so it is shimmery. I like this blush a lot. I don't own a blush like it so i bought it immediately when i saw it in the CCO store.


Öncelikle sadece bu ojeyi alıp oradan ayrıldığım için kendimi tebrik ettim :) Oje yeminim var aslında, oje almıyorum. Ama Essie Mint Candy Apple uzun bir süredir almak istediğim ojeydi. Bununla aynı renk. Bunun da hangi koleksiyonda çıktığını bilmiyorum adı In The Limelight. Essie' den daha ucuza geldiği için alıverdim. 11 TL ' ydi.

Actually i have a nail polish ban :) But i want to buy Essie Mint Candy Apple and then i saw this In The Limelight nail polish in the store; it has the same color and it was cheaper than Essie , so i bought it.

Elca' ya gitmeden hep Googledan bakarım, blog yazısı yazılmış mı son zamanlarda, acaba şuan neler var Elca' da diye. Umarım benim yazımda gitmeyi düşünenlere bi rehber olur. O yüzden biran önce yazmak istedim zira ben dün gittim.

Buarada yarın yani pazartesi günü yayınlanacak yazım bir Blog Satışı olacak. Sabah 9 gibi yayınlayacağım. Çok az kullanılmış, temiz ürünler uygun fiyata almak isteyenler unutmasın göz atsın :)

Siz yakınlarda neler aldınız? 

27 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Maslak sun plazada canım kredi kartıyla alışveriş yapabiliyorsun sadece ona göre aklında bulunsun

      Sil
  2. Elca benimde hep aklımda.Yaz tatilinde epey yaklaştım ama hafta sonu kapalıymış :(
    İlk İstanbu ziyaretimde uğramak istiyorum.
    Sağlıkla mutlulukla kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  3. Cok ama cok uygun fiyata almissin gule gule kullan canim. Alligin rengine bayildim :)

    YanıtlaSil
  4. evet elca nerde bende gitmek istiyorum çok uygunmuş orda sadece koleksiyonlarmı oluyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maslak Sun Plazada.. Mac 'in sadece koleksiyonlarından kalan mallar oluyor. tek tük işte denk gelirse alabiliyosun

      Sil
  5. Merhaba canım, ürünler halen duruyor mu ? ona göre yarın gitmeyi düşünüyorum ? aldıkların özellikle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay heyecandan tam okumamışım, direk daldım yoruma, şimdi baktım inş ürünler durur :( 2 güne de bitmez umarım :( yarın ilk işim Elca :)

      Sil
    2. bitmemişse duruyodur bi bak bakalım neler kalmış :)

      Sil
  6. nedir bu elca bende gideyim :)

    YanıtlaSil
  7. satış yaparsanız kapıda ödemeli olarak da gönderirmisiniz acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef öyle yapamıyorum. hesabıma havale gerçekleştikten sonra kargoluyorum adresine o şekilde oluyo

      Sil
  8. Ah bu Elca ah :(( İzmirde neden olmaz ki allığın rengine ba-yıl-dımmmmm ♥♥☺☺ Güzel günlerde kullan canımmmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm :) herzaman denk gelmese de arada geliyor böyle

      Sil
  9. yukarıdaki yorumlarınıza istinaden yazıyorum. hesabıma havale yapıldıktan sonra kargoluyorum demişsiniz. Ne şekilde neleri satıyorsunuz acaba? almayı çok isterim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yarın sabah 9 civarı blog satışı yapacağım ona istinaden yazdım :)

      Sil
  10. Güle güle kullan şimdiden, bende şu Temparature Rising koleksiyonundan bir şey alayım diyorum ama gidince duramayacağımı bildiğimden hiç gitmiyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, aylardır Elca araştırması yapıyorum ama bir türlü cesaret edip gidemedim niye bu kadar büyüttüğümü de bilmiyorum:D Girişte falan bir problem olmuyor değil mi kartla giriş vs? Öyle bir şeyler okuduğumu hatırlıyorum da. Bir de kredi kartıyla ödeme olduğunu biliyorum ama normalde alışveriş yaptığım banka kartıyla ödeme de olabiliyor mu herhangi bir kart olabilir mi yani bilginiz varsa yardımcı olmanıza çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok küçücük bi mağaza zaten. sadece herhangi bi kredi kartının yada banka kartının olması yeterli..bunun da mantığı orda öyle para üstü verecek falan bi sistem yok outlet gibi oldugu icin tak tak karttan çekiyolar. siz ilk kez gidince size bi de müsteri kartı cıkarırlar o bişey diil yani çekinme hiç git direk :)

      Sil
  12. merhaba yazini daha yeni kesfettim acaba bu elca hala ayni yerde mi? sun plazada? maslak sun plazayi daha ayrintili bilgilendirir misiniz? ben sislide ikamet ediyorum daha once girmedigim bir yer acaba nasil gidebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elca Maslakta Sun Plazanın içinde, metroyla itü ayazağa durağında inip Sun plazaya yürüyerek 5 dakika içinde ulaşabilirsin :) Haftaiçi 16:30 a kadar açık, haftasonu mağaza kapalı haberin olsun :)

      Sil
  13. bende aynen google a baktım elca'ya giden var mı diye :)

    YanıtlaSil