1 Kasım 2013 Cuma

Bordo Ruj Mevsimi Açıldı !


Merhaba :)

Yazın bitmesine inanılmaz seviniyorum, yazı hiç sevmiyorum; sıcak, ter, saç sürekli topuz ve tabiki makyajı yapsan dert yapmasan ayrı dert, pilajda değilsen çekilecek çile değil yaz.

Bence sonbaharın, kışın en verimli yanı makyaj özgürlüğü :) 

Fondotenimi süreyim, göz altlarımı kapatayım, ay pudra da geçeyim nasolsa 2. Saniyede akmayacak...Ayrıca ben sürekli bronz görüntüyü de sevmiyorum. Tamam koyu fondoten, bronzlaştırıcı, ekle aydınlatıcıyı da gelsin J.Lo Glow ama insan beyaz ten koyu dudak ikilisinin temizliğini de özlüyor.

Ben de şu sıralar koyu fondotenleri, bronzlaştırıcı pudraları falan bi kenara bıraktım ve normal fondotenimi allık bile sürmeden bu koyu mat rujlarla kombinliyorum. 


Kate Moss'un Rimmel için tasarladığı mat ruj serisinden en sevdiklerim 107 koyu bir bordo, tabiki gündüz için fazla iddialı.

Gün içinde aynı serinin 104 rengini daha çok seviyorum. Bu içinde pembesi yoğun basan açık bir bordo - gül kurusu. Aslında diğer rujlar da buna oldukça benziyor sadece ton farkı var. Mesela bi sağ taraftaki Deborah Mat serinin 07 nolu ruju da aynı tonda fakat biraz daha bordo barındırıyor.


Nars Tonkin gül kurusunun içinde oldukça fazla kahvelik barındıranı, en sonuncu Burberry Antique Pink (303) ise daha eşit ayarlanmış bi pembe - kahve. Çok başarılı bi anlatım olmadı ama aşağıda gün ışığında swatchlarını yaptım rujların oradan daha net anlayabilirsiniz.



Swatchlar bu fotoğraftaki sıralamada yapıldı. 


Yani sağdan sola doğru; Kate Moss 107, 104, Deborah 07, Nars Tonkin ve Burberry 303.



Siz şu sıralar hangi tonları kullanıyorsunuz? 

3 yorum:

  1. 104 ve 107 numaralı rıjların her ikisinide kullandım bu hafta...

    YanıtlaSil
  2. ben hala çıplak tonlarda ısrar ediyorum. kış benim için kırmızı ruj demek, bir tek onu kullanmaya başladım. 107'yi aldım ama henüz kullanmadım, biraz daha soğuk havaları bekliyorum. nedense böyle takıntılarım var.

    YanıtlaSil
  3. Bende kışı çok severim, yaz bana eziyetli gelir çünki :)

    YanıtlaSil