5 Eylül 2010 Pazar

Uzuun bir aradan sonra...



Merhabaaaa bi süredir yoktum belki farketmişsinizdir:)) Amerikadaydım birkaç aydır fakat çok sıkıldım ve gurbete(!)giden her türk gibi ülkemi özledim üstelik öyle çok da milliyetçi biri olmadığım halde vatan hasretiyle adeta kavruldum:)
Amerikada aç kaldım!evet doğru duydunuz ve bunu söylemeye utanmıyorum; ciddi ciddi aç kaldım! Yediğim şeylerden hiçbiri bana doyma tatminini yaşatmadı.Herşey okadar yağlı sağlıksız ve özensiz kii yedikten sonra doymuyorsunuz sadece midenizde bi şişlik oluyo ve hazımsız hazımsız geziyosunuz.Sebze diye bişey yok, meyve ateş pahası, çin ve thai ülkeyi ele geçirmiş durumda ama onlarda çok özensiz ve sizi memnun etmiyo.Gitmeden Ennnnnnnnnnnn kötü ihtimalle McDonalds yerim dediğim Mc bile burdakinden farklı hatta kötü yaa..Suyu çeşmeden içiyolar ve çeşme suyunun tadı kötü şişede satılan sular ise pahalı.Paramın büyük çoğunluğunu suya verdim diyebilirim.Yemekler de hem kötü hemde pahalı.Özellikle de hesaba eklenen vergiyle baya pahalı oluyo.Tabiki Amerika çıkartmam da sadece yemekten bahsetmicem:) Güzel yönleri de vardı...Kozmetik gibi.

Ben ciddi bi kozmetik alıcısıyım.Yani çok kullanmam - zaten yüzüm de öyle makyajı çok seven bi yüz değil, öyle renkli farlardı pembeli morlu allıklardı falan bana hiç yakışmaz.Sürücem fondetini üstüne azcık turuncumsu allık , göze eyeliner şeklinde siyah far biraz rimel dudağa da (ince oldukları için) dudak rengi bi kalem bitti gitti - ama gelin görünkii almadan da duramıyorum.Her canım sıkkın olduğunda mutlaka bi kozmetik alışverişi yaparım ama tabi çok pahalı şeyleri alamıyodum.Amerika bu bakımdan bana ilaççç gibi geldi çünkü kozmetik aşırı ucuz.Mac di Dior du Bobbi Brown du herşey 20-40 dolar arası...hatta outletler de Mac in falan ürünlerini 10-15 dolara bulmak mümkün.Paramın büyük kısmını suya verdiysem kalanını da kozmetiğe yatırdım diyebilirim:)

Kıyafete gelince çok büyük bir hüsrandı.H&M ve Forever 21 olmasa hiç kıyafet almadan dönücektim.Onlar da Mango kategorisinde öyle aman aman bişeyler yoktu açıkçası.Zara indirimde çok ucuzluyo orda ama benim gittiğim dönemde iyi bişeyler kalmamıştı elim boş döndüm.Buarada dün yeni sezonu gördüm Palladium Zara'da cidden süper şeyler var bi uğramanızı tavsiye ederim.
Amerikada pek çok yerde marka satılıyo ama hem böyle 90lardan kalmış gibi şeyler ve de o dandikliğe rağmen haddinden fazla pahalı.Çantalar da öyle...Ucuzculardaki çantalar bile marka olduğu için böyle lüzumsuz pahalıydı.Amerika kadının Louis Vuitton'u zaten Coach...Sokakta gördüğüm özenli her kadında Coach vardı.Ve mağazasında sanki bedava dağıtılıyomuş gibi bi kapışma...Fiyatları bana çok uygun gelmediği için almadım ben ama ayakkabılarından aldım bitane.Normalde 88 dolar olan bi ayakkabıyı Coach un outletinden 55 dolar gibi bi fiyata aldım.İşte şu model :


Ben leopar desenine bayılırım ve bu tam benim için yaratılmış bi ayakkabı:) Burberry'nin sneakerslarından almak istiyodum aslında converse tipinde olanlardan...ama outletinde benim numaram kalmamıştı:(

Ayakkabı konusunda Amerika cidden çok ucuz; 15-20 dolara çok güzel babetler sandaletler aldım.İndiriminde Steve Madden'ı sömürdüm resmen:) Ama istediğim pek çok şeyi de alamadım.Mesela kibar ve güzel bir 'spor' spor ayakkabı...Nike ve Adidas cidden buraya göre çok uygun ama modeller çok kaba.Hepsi aşırı renkli ve kullanışsız.Spor ayakkabı konusunda hüsrana uğradım diyebilirim.Bir de ne eski sezonunun sonuna ne de kış sezonuna denk gelebildiğim için çizme, bot gibi nimetlerden de eksik kaldım.Anlayacağınız bu kış yine bi çizme, bot arayışına düşücem:/ Hatta yavaş yavaş bakınmaya başlamam lazım, kış sezonu açıldı ne de olsa.Güzel bi parça kapmam lazım tükenmeden:) Önerilerinizi de bekliyorum bu konuda.Ne demişler el elden üstündür:)

*Bloguma daha çok yazmaya gayret edicem bundan sonra beni daha sık takip edin ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder