9 Eylül 2010 Perşembe

Ennnnn stil sahibi : Miroslava Duma


Stil ikonu adı altında bi sürü kişiden bahsediyolar.Güzel kabul edilen fiziği düzgün neredeyse her ünlü aktris Stil İkonu diye geçiyo medyada falan.Ama ben ikonların çoğunu hiç stil sahibi bulmuyorum.Zayıflar evet fizikleri düzgün.Ama nezaman görsem hepsi bi kot üstü tshirt giymiş oluyo stil bunun neresinde anlamadım...Stil sahibi bulduklarım da son zamanlarda bu sıfatı kaybetmemek için full siyah giyinmeye falan başlamışlardı (Bknz:Olsen kardeşler ; hala güzel giyiniyolar beğeniyorum onları, ama hep aynı siyah tayt bol salaş üstler falan yani risk almıyolar artık) İştee tam o sıradaa onu gördümm! Bunla da bu olur canım diyeceğiniz türden şeyleri alıp birleştiriyo ve sonuç : mükemmel! Üzerinde hiç beğenmeyeceğimi düşündüğüm şeyleri beğendim ( mesela kot elbiseler, deri şortlar,asker kumaşı vs.) Gerçekten stil sahibi olmak böyle bişey işte baştan aşağı kırmızı giydiği bi fotografı var onu da koyucam eminim hak vericeksiniz...

*Yer kısıtlı olduğu için fotoğraflarının tümünü koyamadım ama zaman zaman sana Miroslava vermeye devam edicem damardann:)













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder