17 Kasım 2010 Çarşamba

Vize Vize Vize

Bayram tatili biter bitmez 10 günlük vize maratonu başlıyo.Her gün neredeyse 2 sınavım var ve çok akıllı bendeniz bayram tatilinin bu son günlerine kadar hiç çalışmadım...Çalışmamak için herşeyi yaptım.Youtube da izlemediğim vidyo kalmadı, Amerikadanİste'yle yapıcağım alışveriş için daha zaman olmasına rağmen herşeyi araştırdım, köpeklerim Zuzu ve Lui'yle normalde hiç oynamadığım kadar oynadım, yıllardır dağınık dolaplarımı düzenledim vs vs vs...Neden görevlerimi onlardan kaçmadan önce yapmayı başaramıyorum bilmiyorum.Evet ders çalışmayı sevmiyorum, hayatımın hiç bi evresinde düzenli ders çalışan biri olmadım; evet okul hayatından çok bıktım artık tahammül edemiyorum ama mezun olmak ve o lanet 'altın bileziği' kola takmak için tek yol bu...En iyisi durumu kabullenmek ve geçmişi affederek - çok değerli hocam Melih Arat, bana geleceği yaşayabilmek için geçmişte canınızı sıkan kişileri veya olayları affetmenin bir şart olduğunu söylemişti - geleceğe yönelmek...
Herkesi affediyorum.
Herşeyi affediyorum.
Kendimi affediyorum.
Affettim.
Evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder