15 Kasım 2010 Pazartesi

The Maşa Sorunu !

Merhaba Herkese !
Öncelikle iyi bayramlar...Bayram tatilindeyiz, tatil bitiminde vizeler başlıyo ve ben ders çalışmam gerekirken nası bi maşa almam gerektiği konusunda kafa patlatıyorum.Daha önce hiç maşa kullanmadım geçen sene Remingtondan bi saç düzleştiricisi almıştım çok da memnun kaldım onu kullanıyorum genelde.ama saçım artık baya uzadı ve çıtçıtlarımla beraber çook uzun düz saç beni sıkmaya başladı.Maşayla iri dalgalar yapmak istiyorum.Fakat 25 mmlik kalın bi maşa mı almalıyım yoksa şu yeni çıkan inceden kalına giden maşalardan mı almalıyım bilemedim...YouTube dan izlediğim vidyolarda kalın olanlar daha güzel dalga veriyo ama saçın tamamı kalıp şeklinde dalgalanıyo gibi, diğeri ise daha doğal, karışık bir görünüm yaratıyo ama sanki daha fazla uğraştırıyo.Siz ne dersiniz; kullanan ve tecrübelerini paylaşmak isteyen olursa çok memnun olurum:)

Babyliss curling iron 25 mm:



Remington CI95:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder