2 Nisan 2010 Cuma

yaz

yaz geldi...artık mont fazla gelmeye başladı ben aslında havanın tam bu halini çok severim böyle ne sıcaktır ne soğuk yaz kokusu vardır havada hani yazlıkta akşamları dışarı çıktığınızdaki koku.ohh şimdi bile burnuma geldi o koku,yaz kokusu...çok severim.ama ne yazıkki yılın bu zamanlarında çok sıkıntılı oluyorum ben.istediğim gibi olamıyo hayatım buda beni bunaltıyo.bu sene hiç bi istediğime kavuşamadım en basitinden kışın başında güzel bi çizme almak istedim yaz geldi hala alamadım ugg lar olmasa napıcaz bilmiyorum bu kış da onlarla idare ettik seneye artık güzel bi çizme alıcam bulabilirsem.aslında bitane buldum mary-kate ashley olsen ikizlerinin stilini yıllardan beri çok beğenirim abuk sabuk şeyleri bile kendilerine yakıştırıp sizi imrendirebiliyolar işte hayalimin çizmesini onlarda gördüm işteee karşınızda balenciaga platform boots :







bayıldım bayıldım bayıldım ! tek kelimeyle bayıldım...önünün duruşu süper ve dolgu topuk olması benim için biçilmiş kaftan.buna benzer bi çizmeyi türkiye sınırlarında gören duyan arkadaşlar bana haber verirse çok sevinirimmm zira yaza girdiğimiz şu günlerde bile bu çizmenin hayaliyle yatıp kalkıyorumm :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder