4 Nisan 2010 Pazar

Allık Sorunu

Yüzümün rengi beyaz olmasına rağmen sarımtırak bi beyaz olduğu için makyaj konusunda oldukça sıkıntıdayım..cildime uygun bi fondöten bulmak için uzuuuun uğraşlar verdim gerçi sonunda güzel bi fondoten buldum kendime o konuya sonra değinicemm şimdi gelelim allık meselesine..Turuncu bi allık istiyorum ama yüzüm sarımsı bi beyaz olduğu için çok renk bana yakışmıyo kokoş yaşlı teyzelere benziyorum pembe falan zaten hiç yakışmıyo ona hiç değinmicemmmm..şu sıralar ekonomim biraz sallantıda olduğundan öyle M.A.C nars falan alamayacağım için daha hesaplı markaların standlarını talan ettim pek sevmesemde en güzel turuncu turuncuyu flormarda buldum derkeeeenn eve gelip ürünü sürmemle(o testerlardan süremiyorum ben cildim bide hassas) suratımm insan suratı olmaktan çıktı ve bi portakal oldu :) çok fazla turuncuymuşşşş hiiiç yakışmadı :( oysa ki ben türkan şorayın doğal turuncu allığı için herşeyi yaparımmm...sanırım bidaha ki aya daha az harcama yapıp Nars dan falan alıcam orda bu renk vardır heralde...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder