14 Nisan 2016 Perşembe

Blog Satışı // Instagram Satışı



Merhabalar,

Yıllar önce blogtan satış yapmayı düşündüğümü ilgilenenler olup olmadığını sormuştum sağolsun pek çok kişi mail attı. Artık tabi bloglar biraz daha gözden düştü ve onun yerini Instagram aldı. 

Açıkçası instagramda denk geldiğim satış hesapları çoğu zaman bana pek cazip gelmiyor. Çünkü gerçekten piyasayı hiç takip etmeyenler insanlarla dolu bu hesaplar. Örneğin Türkiyede satılmayan bi ürünü kullanmış hemde öyle bikere falan değil baya kullanmış ve orjinal fiyatının 3 katına satılan ürünler görüyorum. Bikere dayanamadım mesaj attım neden bukadar pahalı diye limited edition çünkü dedi......Yani tabiki zor elde edilen sınırlı sayıda üretilen ürünleri ebay mantığıyla pahalı satabilirsiniz ama o kadar kullanılmış bir ürüne de bilmiyorum o parayı veren çıkar mı... Ya da fotoğrafları görünce bile rahatsız olduğum pis ürün satanlar.. Madem temiz kullanmıyorsun en azından satacaksan bir dezenfekte et değil mi bi temizle öyle fotoğrafını çek. Yani çöpe atacağın ürünü satmaya çalışıyorsun madem ama insanlara da biraz saygın olsun...

Ama ne yalan söyleyeyim bazı alıcı konumundakiler de çok suistimal edebiliyorlar bu satışları . Yani benim şahsen çok büyük bi makyaj koleksiyonum var, yani bu da benim hobim övünmek için söylemiyorum asla yanlış anlaşılmasın ve sürekli mevcut koleksiyona ekleme olunca ister istemez pek çok şeyi kullanmaya fırsatım olmuyor. O nedenle yedek olsun diye aldığım (bu da bi çeşit hastalık) yada hiç yada az kullandığım ürünler hariç hiçbir ürünü asla satışa koymayı düşünmem. Zaten baya kullandıklarımı falan anneme kuzenlerime falan veriyorum genelde. 

Uzun lafın kısası sonunda evde bu kategöriye giren ürünleri toparladım ve fotoğraflayabildim. Fakat bu kez blog yerine Instagrama yükledim. Normalde beni takip edenler varsa bilirler paylaşımlarım için @Puchilovesfashion hesabını kullanıyorum. Satış için de @Puchinindresuari hesabını açtım ve ürünleri buraya yükledim. Orjinalliğinden, temizliğinden, kullanım miktarından emin olabileceğiniz güvenilir bir satış sayfası arıyorsanız göz atmanızı dilerim. Sorularınız olursa da bana hem DM den hemde puchilovesfashion@gmail.com hesabımdan ulaşabilirsiniz.

Lütfen sadece ciddi alıcılar gelsin :) Beğendiğiniz ürünleri bana yazmanız yeterli. Ödemeyi aldıktan sonra ürünleri aynı akşam paketleyip ertesi gün kargoya veriyorum. Bir sonraki gün yüzde 90 elinizde oluyor. Kargo ücreti de her blog ve instagram satışında olduğu gibi ALICI'YA AİT.

Şimdilik bu kadar, Görüşmek üzere,

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder