12 Ekim 2013 Cumartesi

Real Techniques Çekiliş Sonucu !



Merhaba herkese,

Kusura bakmayın biraz geç oldu yinede bayramdan önce açıklamaya çalıştım ki bu set sevgili okuyucuma bayram hediyesi niteliğinde de olsun diye :)

Real Techiniques Core Collection setini kazanan okuyucum Meliha Kesenci oldu. Çok tebrik ediyorum kendisini. Mailime 1 hafta içinde cevap vermezse çekilişi yinelemek durumunda kalacağım oyüzden umarım aktif kullandığı maili yazmıştır. Kazanamayanlar ise üzülmesin çok yakında yeni bir çekiliş geliyor, büyük ihtimalle bayramdan sonra... 

Takipte kalın, şimdiden iyi bayramlar :)

5 yorum:

  1. Tebrikler, güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkdaşa tebriklerde. Görsel paylaşsaydınız daha iyi olmazmıydı. Etrafta çok fazla çekiliş bahanesiyle insanları dolandıran bloggerlar var. Güven sorunu yaşıyoruz bizlerde doğal olarak. Kazanan kişinin profili bıraktığı msjın görseli fln olsa en azından şüphemiz kalmaz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası o tip bi blog değil, bende öyle biri değilim.Aklıma bile gelmedi görsel koymak zaten hediye vermek istemesem vermem, görsele de güvenemezsin ki.Diyelim görselde senin adın cıktı ama ben göndermiyorum napıcaksın mesela ozaman :) En iyisi güvenmediğiniz çekilişlere katılmayın olsun bitsin ama bidahakine koyarım görseli de için rahat eder tamam mı :)

      Sil
    2. Sinirlenmenize gerek yok bunu siz kırılın üzülün veya sinirlenin diye söylemedim. Şuan yaşadığımız hayatta insan babasına dahi güvenemiyor. Hal böyle olunca biraz şüphecilik iyi oluyor. ;) sevgiler...

      Sil