11 Haziran 2013 Salı

Diorskin Nude Tan Paradise Duo 001 Pink Glow


 Dior son senelerde makyaj alanında baya bi yol katetti. Sezonluk koleksiyonları olsun bb kremler gibi sektörde öne çıkan ürünleri kendi adı altında üretmesi olsun bence gayet başarılı... Özellikle bana göre hala en iyi 5 aydınlatıcı arasında yer alan Amber Diamond ve lip balm kıvamındaki açık ara em iyi ruj olan Dior Addict rujlar şuan da diorun en en iyi makyaj ürünleri. Bundan sonra çok kapsamlı bi aydınlatıcı yazısı hazırlayarak detaylı düşünce ve bilgilerimi sizlerle paylaşıcam zaten , şimdi ise Dior 'dan son yaptığım alışveriş olan Dior 'un yaz koleksiyonu Paradise 'ın allık ve bronzlaştırıcıdan oluşan pudrası Paradise Blush Bronzer Duo ,001 numaralı Pink Glow rengi...


 Kutusu normal Dior paketlerinden biraz daha büyük bunun sebebi de yanında minicik bir kabuki fırça bulunuyor ve bu fırça pudranın kendisi gibi kadife kesenin içinde geliyor ki hijyen açısından bu oldukça hoş.



 Dior geçtiğimiz kış Nude bronzlaştırıcı serisi çıkarmıştı ve 4-5 çeşit renk seçimi olan bu bronzlaştırıcılar aynı bu Paradise Duo gibi metalik kapta ve aynı kabuki fırçayla satılıyordu tek farklı allık kısmınında bronzlaştırıcı olmasıydı. Ben ozaman aman bisürü bronzlaştırıcım var gereksiz diye almamıştım bide kalıcı ürünler sonuçta, herzaman dior standında bulmak mümkün diye sanırım takılmadım. Fakat aslında hala ihtiyacım olmamasına ve normal kalıcı nude bronzlaştırıcılardan neredeyse 30 lira daha pahalı olmasına rağmen bu limitli koleksiyona dahil olan pudrayı es geçemedim :( 


 Ben 001 numaralı Pink Glow rengini aldım. Diğeri de Coral Glow' du. Açıkçası Pink Glow adı yanlış olmuş çünkü bu allık asla pembe değil. İki ürününde allığı mercan rengi fakat Pink Glowdakinin içinde çok daha fazla pembe vardı. Benim onu seçmemin tek sebebi Coral Glowun bronzlaştırıcısınım daha turuncu olmasıydı. 


 Bronzlaştırıcı kısmı turuncu sarı ve açık kahve tonlu yani öyle Laguna , Hoola gibi kahve tonlu bronzlaştırılardan değil, yüzde güneş yanığı gibi hafif turuncumsu duruyor ama kesinlikle çom doğal. Gördüğüm en doğal turuncu tonlu bronzlaştırıcı diyebilirim oldukça hoşuma gitti, allığı da sevdim. Fakat yinede kalıcı koleksiyondaki nude bronzlaştırıcılar 119 liraydı sanırom tam da emin değilim ama 120 yi geçmiyordu diye hatırlıyorum bu sezonluk ürün diye 153 liraydı ( özellikle o 3 lira şaka gibi ) bence fiyatını haketmiyor. Eğer hiç bu tonlarda allığınız yoksa ve bronzlaştırıcı almayı düşünüyorsanız sıcak tonlarda çok çok doğal duran bu allık- bronzlaştırıcı ikilisini tavsiye ediyorum. Yine de Nars Laguna ve yanında herhangi bi Nars allığı daha çok önerirdim, toplamda fiyat olarak daha pahalıya gelecek belki ama ürünün gramajı açısından daha karlı olursunuz zira Dior 'un bu ürünü sadece 9.5 gram...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder