26 Nisan 2011 Salı

Benim olmalııııı : Ysl Pink Celebration Palette



Geçenlerde Sephora'da gördüm bu bebeği...Görür görmez değil elimde dener denemez vuruldum!Bukadar güzel bi aydınlatıcı görmemiştim.Bu konuda en populer Nars Albatros sanırım ama o bunun yanında silik ötesi...İlk bakışta pembe gibi görünüyo ama sürdüğünüz zaman o pembe kendini beyaz bi ışıltıya çeviriyo.Belirli bir rengi yok sadece ışıltılı bi aydınlık...Limited edition olduğu için hemen almak istedim internetten, fakat hiç bi sitede bulamadım tükenmiş:( Sephora'da fiyatını hatırlamıyorum o an kendimden geçip bakmamışım ama artık mecburen ordan alıcam.Siz nasıl buldunuz yoksa aydınlatıcı konusunda başka bir favoriniz mi var?

2 yorum:

  1. Benim favorim Nars Nico. Doğal ve simsiz oluşu nedeniyle tercihim.

    YanıtlaSil