24 Ocak 2011 Pazartesi

Çıt Çıt Saç Kaynakları Boyama ve Bakımı


         Saçımıza özeniyoruz, bakıyoruz, azcık kötülese hemen düzeltmek için bi yol arıyoruz da pek ya Çıt Çıt'lar?Ben önceden hep boncuk kaynak yaptırıyodum, fakat bu işlem hem pahalı oluyo hemde zorlu.Bikere ilk taktırdığınızda çok dipten takıldıkları için saçınız biraz uzayana kadar inanılmaz acıtıyorlar ve gece onlarla uyumak alışana kadar bir ıstırap...Eğer saçınız zaten biraz uzunsa boncuk kaynak daha çok belli oluyo.O yüzden onu sadece saçı tam omuzlarına değenlere tavsiye ederim diğer boylarda en iyisi ve doğal duranı kesinlikle çıt çıt kaynak.Benim ÇıtÇıtlarımla yaşadığım tek sorun saçım çok düz olduğu için takarken o bölgeye krepe yaptığım halde bazen düşmesi ve gün sonunda kafamı biraz acıtması, onun haricinde çok memnunum.ÇıtÇıtlarımı her gün kullanmıyorum bide ben, bu sebeple çok fazla yıkamadım şimdiye kadar; boyamadan önce yıkıyorum genelde.Saçlarımı boyarken Loreal'in 1 numaralı siyah boyasını kullanıyodum fakat çok çabuk akıyo saçımdan ve ben daha siyah bir siyah istediğim için ( o bir süre sonra kahveye siyah oluyor ) boyamı değiştirmeye karar verdim.Geçen gün Carrefour'da Palette'in Deluxe serisinde Gece Mavisi'ni gördüm, aldım, daha boyamadım ama ümitliyim:) Bir de Garnier'in Mavi-Siyahını aldım denemek amaçlı.Onunla dün ÇıtÇıtları boyadım nasıl olduğunu görmek için.Mavi siyah kesinlikle aradığım renk.Şimdiye kadar ki ay ne öyle mavi mavi şeklindeki çocukça düşüncelerimden utanıyorum şuan:) Hiç de öyle mavi olmuyo sadece siyah, daha kaliteli ve parlak bir siyaha dönüşüyo.Neyse çok uzattım, ÇıtÇıtları boyamadan önce yıkadım çünkü bir süredir yıkamamıştım kirli değillerdi ama maşa yaptığım için ve maşayı da henüz tam beceremediğim için bazı yerlerinde kırılmalar ve özellikle uçlarında kurumalar olmuştu.Kendi şampuanımla yıkadım ve saç kremimle kuruyan, keçeleşen yerleri açarak taradım.Odamda duvara asarak kurutmayı tercih ediyorum onları.Kuruduktan sonra yani ertesi gün onları boyadım Garnier'in mavi siyahıyla.Ama 1 paket çok zor yetti yani rahat 2 paket gerekirmiş.2 tane oldukça kalın yarım ayım 2 tanede yanlara taktığım ufak parçam var çünkü.Boyadıktan ve duruladıktan sonra boyanın kendi kutusundan çıkan bakım kremini uyguladım fakat beni hayal kırıklığına uğrattı boyanın keçe etkisi hiç geçmedi.Bu konuda Loreal çok iyi, onun bakım kremi saçımı yumuşacık yapıyodu.Baktım saçlar kazık gibi kaldı, bir önceki yazımda değindiğim Henna Treatment Wax'i cömert miktarlarda yedirdim ÇıtÇıtlara ve yarım saat beklettim öyle.Duruladıktan sonra ıslaklarken de kendi saçlarıma (özellikle de kuru uçlara) banyodan sonra sürdüğüm Vigorance diye, daha önce boncuk kaynakların topaklanmaması için kuaförden aldığım ıslak saça sürülüp durulanmayan bir saç kremi vardı, onu sürdüm ve sonuç harika!O kurumuş, kırılmış, zedelenmiş sert saçlar gitti, yerine bebek saçı yumuşaklığında saçlar geldi.Bundan sonra üşenmeyip daha sık tekrarlıcam bu işlemi.Sizler ne kullanıyorsunuz ÇıtÇıtlarınız için paylaşırsanız sevinirim:)

1 yorum:

  1. me gusta mucho tu blog!!
    lafoto es una pasada

    http://elbasaez.blogspot.com/
    http://beyourselfp.blogspot.com/

    YanıtlaSil